Osiągnięcia i nagrody
Przyszła i obecna strategia przedsiębiorstwa koncentruje się na stałym podnoszeniu jakości świadczonych usług. Osiągnięcia w tym zakresie potwierdzają liczne pozytywne opinie naszych klientów jak również nagrody i wyróżnienia branżowe.
Otrzymaliśmy już miedzy innymi:
- Rekomendację przyznaną przez Polskie Zrzeszenie Hoteli dla Hotelu Reytan.
- Wyróżnienie w konkursie o nagrodę "Złotego Dzwonka".
- Wysoki poziom etyki w prowadzeniu działalności gospodarczej firmy potwierdza przyznany Spółce PHT certyfikat "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY". Certyfikat przyznany w 2005 roku jest już piątym z kolei.
- Nagroda specjalna "Złota Statuetka Przedsiębiorstwa Fair Play"
- Certyfikat "Bezpieczny Hotel".
- Wyróżnienie w konkursie "Modernizacja Roku 2003" dla Hotelu Hetman.
- Certyfikat "Natowski Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej"
- Certyfikat - FIRMA ROKU 2004
- Certyfikat "Złoty Standard" dla Hotelu Reytan